2010. szeptember 14., kedd

Kulcstartó2.


Itt az első lépés az volt, hogy a fedőt is(farmer) és a bélést is(vászon) színt színre fordítva összevarrtam. A tetejükön természetesen nyitva kell hagyni a másfél centit.


A lekerekítésnél levágtam az anyagból, hogy szépen kifeküdjön a kifordítás után.


A külső rész a színére fordítottam, a bélést pedig beillesztettem, mert így a visszájuk felől illeszkednek.


És itt az a bizonyos nyílás, amit szintén kézzel öltöttem össze:


Kiszabtam egy 3 cm széles ferdepántot, amit a belső szélére varrtam fel, majd átfordítottam és a színén letűztem..




Ez lett a dísze.


Befejezésként megvarrtam a kulcstartó pántot és egy régi gyerekmelegítőről megmentett zsinórvéget húztam rá. A végére csomó az elejére a szokásos karika került:)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011