2010. szeptember 19., vasárnap

Minta

Tudom, ez nem egy szabályos leírás, de szerettem volna közzé tenni. Egyszer majdcsak találok egy olyan programot, amit megértek és rajzolni is tudok vele.

A gyűrűket beszámoztam. Az elsőtől van az indulás és a 15-östől az utolsó ív bekötésénél végződik a kettes gyűrűnél. Nem írtam oda mindenhova a csomószámot, mert szimmetrikus, így ismétlődnek a minták és az arányok sem tökéletesek, de mivel már kétszer megcsináltam, működni fog és tényleg fenyő formája van:)



2 megjegyzés:

csipkelelkű írta...

Szerintem követhető. Köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk!

Orin írta...

O kolejna choineczka. Co jedna to piękniejsza :D

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011