2011. január 27., csütörtök

Ajándék tőlem

Két órája is van annak, hogy elolvastam a levelét Nórinak és még mindig vigyorgok, mert annyira kedves és vicces volt!!:) Még a férjemet is megnevettette. Pedig szegényt egy kicsit felültettem, mert azt ígértem, hogy aki jelentkezik hozzám PIF játékra harmadiknak, az még Karácsony előtt megkapja az ajándékot. És pont ő jelentkezett, akit a szülinapi játékomon kisorsoltam. Csak olyasmim volt itthon, amit neki is küldtem, így restelltem azokból küldeni, kértem egy kis türelmet és próbáltam a hátrányomból előnyt kovácsolni, hiszen így összeillő dolgokat tudtam neki készíteni. Kedves Nóri! Használd egészséggel és hátha lesz még lehetőség, hogy gyarapodjon ez a különleges "gyűjtemény" :)




4 megjegyzés:

Vera írta...

Guszta a táska! Mivel van díszitve ráadásul? Hmmmm. remélem ezt is egyszer megtanulom valakitől.....

woalka írta...

Very interesting projects.
Katalin, I love your blog! :)

norono írta...

Drága Katám még egyszer nagyon köszönöm!
Nagyon boldog vagyok mindhármukkal.Hogy ők velem mennyire elégedettek, abban kicsit bizonytalan vagyok, mert eléggé megdolgoztatom őket!:-)

martilein írta...

Küldtem neked egy díjat, részletek a blogomon :-)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011