2016. július 7., csütörtök

"Combi" :)

Reméltem, hogy meghozza időben a futár és még a nyaralás előtt meg tudom varrni, hogy kipróbálhassam mennyire működik. Nagyon szép, rugalmas és puha. Nehezen választottam színt, mert a feketét pont ugyanígy fontosnak tartom (és szexinek), de úgy gondoltam, hogy nyáron a világos ruhák, szoknyák alá talán praktikusabb a fehér.


10 cm-re saccoltam a csipke nyúlását és ahogy próbálgattam tényleg annyi lett. Tehát az én comb körméretem 58 cm, biztos ami biztos 47 cm-re szabtam ki, és bár mindenkinek más volt a tapasztalata, én az aljából elvettem két-két centit. Sima 5 mm-es szilikoncsíkot vettem, bízom benne, hogy jól tart majd és megakadályozza, hogy lepöndörödjön a széle. Picit a szilikont meghúzva, cikkcakk öltéssel varrtam a felső szélére. 


A varrást franciavarrás elvén készítettem, mégpedig visszáját összefordítva keskenyen levarrtam, majd a színére fordítva kicsit szélesebben újra végigmentem rajta, hogy az előző varrás széleit befogjam. Biztos ami biztos, cikkcakkal letűztem.




Ilyen lett :) Nagyon tetszik és felvéve, nagyon kényelmes. Kíváncsi leszek, hogy egész nap így fogom-e majd érezni és biciklizés közben hogy viselkedik majd. 


A férjem megkérdezte, hogy hogy hívják ezt a "csipke-izét"? Mondtam neki, hogy "bandeletsz". Ráncolta a homlokát és azt mondta: - Maradjunk a combinál:)) Tehát Combi.

Ilyen felvéve. Ez a szoknya hossz amúgy kicsit necces, mert leülni óvatosan kell, hacsak valaki nem bánja, hogy kivillan a combija:)





2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia, szerintem nagyon jó lett, kíváncsi leszek milyen lesz benne a napod?

Frivolina írta...

jó napom volt köszönöm, csak azt sajnálom, hogy nem találtam rá hamarabb erre a megoldásra :) kényelmes volt, a helyén maradt. kicsit furcsa érzés, de gyorsan meg lehet szokni.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011