2012. október 13., szombat

Bizonyíték

Bizonyíték, hogy nyáron nem csak az irodában voltam, azért ki is mozdultam néha és olyankor csuda dolgok történtek! Idén második éve, hogy részt veszünk Hajdúböszörményben a Mesterségek Napján. Ismerjük a helyet és ismerjük az embereket. Van úgy, hogy személyesen csak egy évben egyszer találkozhatunk valakivel...
Így vagyok én Erdei Györgyivel (facebook link), aki gyönyörűen kézimunkázik és idén hozott magával a keresztszemesekből jópárat. Végignéztem vagy hatszor:)
Ilyenkor bele lehet kóstolni, ki lehet próbálni többféle kézműves technikát: kovácsolás, hímzés, szőnyegszövés, nemezelés és ott volt Ani néni, aki a csipkeverés művésze. Mikor megláttam azonnal tudtam, hogy ki kell próbálnom! Nos, nem lesz életem közeli része a dolog, de nagy élmény volt megtudni, hogy képes lennék rá:)
Tegnap kaptam Györgyitől a fotókat, akinek ezúton is köszönöm, hogy megörökítette a próbálkozásomat!




3 megjegyzés:

Laucica írta...

És miért nem lesz életed közeli része? Annyira jó csinálni, hát nem?:)

Vera írta...

Miért... olyan nehéz csinálni?Én inkább összekeverném hogy mikor melyik orsó jön...Gyönyörű munka lesz belőlük az biztos... Még sosem láttam közelről....
Szép pihenős hétvégét!!!!!

Frivolina írta...

tudjátok, jó ismerkedni új technikákkal, tájékozottnak lenni más művészetében, de ha megvan, hogy miben vagyok jó, akkor minden más megmarad távoli szépségnek:)
esetleg, ha jönne valami, ami olyan kézbe illő, mint nekem a hajócska, vagy a hímzőtű, akkor felvenném "állandónak", de addig...

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011