2012. október 9., kedd

Háttér

Háttér szó szerint, és háttér, mint a cselekvésünk oka és mozgatórugója.

A kis csipkék, amelyek mostanában készültek:

Pont az, aminek látszik: egy befejezetlen kis dísz, amit még el kell dolgozni.


De kék háttérrel olyan, mint egy üstökös:)


Szeretném elmondani, hogy mit is kerestem - és mit találtam - azon a selyemfestős napon. Tudtam, hogy azon a hétvégén Pesten leszek és egészen véletlenül, a Facebook-on találtam rá a nyílt nap hirdetésére pár nappal korábban. Onnan pedig a blogjára keveredtem. Első pillanatban megfogott az a téma és történet, amit több részes blogbejegyzésben osztott meg az olvasókkal. Volt ebben valami magamra ismerés és bár tényleg szívesen ismerkedem új kézműves technikákkal, az érdeklődésem inkább a személyére irányult. Mivel olyan jól passzolt az időbeosztásomhoz, tudtam ezt nem hagyhatom ki.
Kíváncsi voltam milyen ember Nóri, és, hogy életben is ugyanolyan meggyőző-e, mint írásban. És mondhatom, hogy egy nagyon kedves, de határozott nőt ismertem meg, aki hatására egy régen halogatott döntéssorozat végére jutottam. 
Szeretnék valami önállót, valami különlegeset magamnak. Valamit, ami feltölt és elégedetté tesz, hiszen hiába dolgozik az ember keményen napi 9-10 órát, ha mindig úgy érzi valami fontos hiányzik az életéből. A sikerélmény, az elismerés, az a jóérzés, hogy valami szépet és hasznosat csináltam:)
Azt hiszem nektek sem ismeretlenek ezek a gondolatok... :)

1 megjegyzés:

God's Kid írta...

Lovely motif!! :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011