2017. szeptember 26., kedd

Személyes bejegyzés

Én is ragaszkodom tárgyakhoz, egy kényelmes cipőhöz, olyasmikhez amihez jó emlék köt.

2014-ben varrtam ezt a kék szatyrot magamnak. A forma prototípus volt, magamon teszteltem, hogy milyen pakolni, viselni és ez volt az első darab amire a saját címkémet varrtam. Sokáig ragaszkodtam hozzá, de mostanra a rendszeres használattól, mosástól teljesen elkopott. Eljött az idő, hogy lecseréljem. Fehér alapon szürke pöttyös külső, piros mintás belső, piros paszpól.

Összehasonlítás és egy fotó az okról, miért kellett egy új tatyó.


Búcsúkép, sokfelé utazott velem, nyaralásokra, kirándulásokra és minden nap a munkába.


Szitakötők nekem :)


Belül két zseb van, kulcsnak, telefonnak.


Szitakötő minta:)


1 megjegyzés:

Grow Your All Business Using Services - Bizsolution írta...

"Would You like to Buy Google Reviews? As you know Reviews on Google provide valuable information about your business, to both you and your customers. Business reviews appear next to your listing in Maps and Search, and can help your business stand out on Google. It will help your business to grow exponentially with the help of Google Reviews

Please visit our service link: Buy Google Reviews"

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011