2018. január 1., hétfő

Újévi ajándék


Picike unokaöcsém szülinapi ajándéka, egy foltvarrott takaró. Kicsit elkéstem vele. December 27-én kellett volna átadni a 2. szülinapjára, de nem lettem kész vele. Régóta varrom és megfogadtam, csak akkor ülök vele a géphez, ha képes vagyok csupa pozitív energiával dolgozni rajta. Ehhez idő kellett. A tesóm szerencsére megértette miért volt a késedelem, és ma végre, január 1-én, át tudtam adni. Sok szeretettel, Marcinak :)









A lányomat kértem meg, készítsen egy fotót rólam a kész takaróval.


Gyorsan bontsuk ki :)

 
Húúúdenagy... :D






1 megjegyzés:

Clipping Path írta...

Simply wish to say the frankness in your article is surprising.Thanks for sharing.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011