2009. szeptember 29., kedd

Akkor a csipkéről...


Azt már elmondtam, hogy mikor először megláttam a frivolitással készült ékszereket és csipkéket, mindenféleképpen meg akartam tanulni. De hiába a jobbnál jobb youtube videók és picasa-s albumok, mikor nekifogtam bizony elkenődtem az elején. Nincs olyan magyar blog - ha van, akkor várom a jelentkezését - ahol rendszeres időközönként ezzel kapcsolatban bejegyzés születne. A kész műveket még csak-csak felteszik, de a módszert nem mutatják be. Már az is időbe tellt, hogy rájöjjek, milyen néven kell ezt keresni, külföldi honlapokon.

German - occhi, schiffchenarbeit, schiffchenspitze
French - frivolité
Dutch -
frivolité, frivolitet
Spanish -
frivolitéRussian - фриволите
Chinese/Taiwanese - 梭子蕾絲
Japanese - タティングレース
Hungarian - frivolitás; hajócsipke
Finnish - frivoliteetti; sukkulapitsi; käpyilyNorwegian - nuperelle
Swedish - frivolitet
Danish - orkis
Polish - frywolitki, frywolitka
Estonian - süstikpitsi; süstikpits
Czech - frivolitkyItalian - chiacchierino

Az egyik oldalon ezt a fordítást találtam és hasznát is vettem, bár a kínai és japán betűket nem értelmezi a gépem és a ciril betűkkel is bajba lennék:) Nagy meglepetésemre rábukkantam Szigeti Ami web oldalára, akitől eddig is rengeteg ötletet kaptam és sok adózással kapcsolatos információra tettem szert. Meglepődve láttam, hogy ő alkalmazza ezt a technikát és milyen ügyes. Ez is arra késztet, hogy minél többet gyakoroljak, mert szépséges dolgokat lehet készíteni így.





2 megjegyzés:

Ami Szigeti írta...

Szia!
Most találtam rá az oldaladra és a kincseidre! Gratulálok, nagyon gyorsan tanulsz és ügyesen haladsz. Örülök, hogy alakulgat ez a kis frivo-ékszeres társaság itthon is ;) További kellemes kreatívkodást kívánok!
Üdv,
Ami

Frivolina írta...

Köszönöm:)Régóta ismerlek már és olvasom a munkáidat a neten. Érdekes, hogy a reál beállítottságú munkánkat így ellensúlyozzuk sokan akik kreatív blogot írunk.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011