2009. szeptember 8., kedd

Rend...






a lelke mindennek :) Ezzel a mottóval láttam rendrakásnak még a nyár elején az anyagaim között. Akkor jöttem rá arra is, mennyi mindenem hiányzik. Az elmúlt években csak annyi rövidárut vettem, ami az éppen készülő ruhához kellett, ezeket fel is használtam és most szembesültem vele, hogy ha volna is ötletem, vásárlással kellene kezdenem, mert sem cipzár, sem gomb, se vetex, se bélés, se semmi... Azóta próbálom beszerezni a legfontosabb dolgokat, hogy azonnal el tudjam kezdeni csinálni amit kitalálok, de még mindig nem tökéletes az eredmény. Felteszek pár képet a rendcsinálás utáni részről. És csakis arról :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011