2009. szeptember 27., vasárnap

Rólam


Mikor felvetődött a blogírás gondolata, nem volt még név, amivel bemutatkozhattam volna. Sokat rágódtam ezen és nehezen jöttek az ötletek, pedig ezekben egyébként nem szenvedek hiányt:) Nemrégiben ismerkedtem meg egy számora új technikával. Sok mindent kipróbáltam már a kézműveskedéseim során és sok mindent láttam is, de ez az újdonság erejével hatott rám.

Ez pedig a hajóscsipke. Egyből az jutott eszembe: ezt nekem ki KELL próbálnom. Hívják ezt a technikát occhi-nak, tatting-nak és frivolitásnak is. Szóval ebből lett nevem végül. Jól kiegészít engem, mert a hétköznapokban inkább fiús vagyok és ennek a szónak van valami nőcis, kicsit csiklandós zöngéje. Szóval elkezdtem anyagot gyűjteni és egy kartondarab segítségével gyakorolni pár hete. Azóta szereztem be eszközöket és megbírkóztam a kezdeti buktatókkal. Úgy gondoltam a blog arra is jó lesz, hogy a fejlődésemet nyomon tudjam követni:) Majd meglátjuk. Az a pillanat, mikor a lényegre ráéreztem örökre emlékezetes marad még a férjem számára is, mert egy hosszab autóúton jöttem rá, mellette az autóban és ő végigasszisztálta az egészet:)


5 megjegyzés:

Monika írta...

Ez nagyon érdekesnek hangzik....Nem tudom mi a hajóscsipke,de a csipkéket szeretem.:)

Frivolina írta...

Én pedig azt hittem, csak nekem újdonság:) Majd igyekszem megmutatni.

Ida13 írta...

Már alig várom, hogy lássak ilyet. Hirtelen nem tudom, hogy milyen is lehet az.

Kovács Éva írta...

Kedves Frivolina!
Nagyon ügyes vagy ezt magadtól tanultad vagy valaki megmutatta?én is kézimunkázom és a szélekkel bajban vagyok és nagyon jól mutatnának ezek a csipkék rajta.Én honnan tudnám ezt megtanulni?

Frivolina írta...

Kedves Ildikó!
Egyetlen "tanítóm" volt, az internet. A youtube-on találtam videókat, ha beírtam a keresőbe, hogy frivolite, vagy tatting. És a hajóscsipkés blogosok oldalain is vannak segítségek. A bejegyzéseim között is vannak linkek, csak így fejből nem tudom mikor írtam azokat. Ha belevágsz, sok sikert kívánok és, ha tudok segíteni, szívesen válaszolok, ha tudok, mert én is tanulok a mai napig is, minden egyes új darabbal valami újat:)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogtalálkozó

Témába vág:)

Régebbi érdekességek.

Blogtali2011